24h購物| | PChome| 登入
2004-09-30 23:48:22| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30th september

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝升國旗.....好悶~又熱~

之後上中文到我oral!!!冇prepare!!!個陣有有5個到到我~我即刻唸啦~
apple 話olympics....不過我suddenly唸起william hung既advertisement!即作!!

最後我都係笑左好幾次ga!!!唉!!!d人又引我笑!!mr wong話我真性情~哈~成日笑~...成班都預左我笑ga啦~

個王國昌仲影我相!!!!low b呀!!!!之後上chem......mr leung 同mr chan上黎睇堂!我地緊識做啦~!!!

小息..好緊要!!!!即落canteen食野!!
食完上libarary做hw...做做下又chat咁~係hall度悶到死!!

pe...打籃球!!!估唔到我既眼咁準~basketball team有望!!又同魚蛋叔waci puzzle猜波!勁搞野~

放學成班人一齊飲汽水~好爽呀!

返到黎~上左陣網就走我sleep~wa..sleep左好耐lu......之後做hw..做死人~係咁ga啦~要晒佢~鬼叫我56日都要返工咩!!!!10月2日有生日會~勁好!!!!!!!!!

台長: mabel
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文