24h購物| | PChome| 登入
2004-08-02 01:33:32| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

8月1日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝起身~好左少少啦~....返工~

返到去.....成個人都呆呆地咁......好rush呀今日成日都...

到左lunch~ricky返左黎!!!勁開心!!!!

佢尋日都冇返~yan問我地做乜唔返...又係發燒同咳...係咪有路...我心唸:係就好啦~

佢好nice呀←just afternoon...
我俾左d喉糖佢食...佢笑呀......開心死........

佢真係有食ga...之後補切蛋糕~不過我冇得食住.....娟姐話我病唔食得...ricky有叫我食呀...又開心死....

之後我都係係counter ~好準時咁入去食藥...

之後夜晚都幾rush...哎~我個鼻就愈來愈熱=發燒啦!!!

到左9點半~問wing食唔食吉野家....我又唔食得kfc d野...
ricky話我咁吉野家d野又食得咩...
佢真係好鬼型.....愛死....

之後食野...好少汁呀d牛肉飯~
set野~再搞個d吊飾~搞到累死.....

整完~成11點半~即係做左13個鐘!!!!

死得啦~自己返home~搭lift上去~見到個著西裝既男人~20幾歲既!!好靚仔又高!!!!同佢鬥望...係咁望~hehe~出lift~各自走,,...

返到home....探下熱~37.6....都唔係高~好d...




台長: mabel
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文