24h購物| | PChome| 登入
2004-06-26 01:56:12| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6月25日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日考oral~都ok呀~

之後拿拿聲返kfc啦~好rush呀~開line~好麻煩呀!!!阻住晒!!!執野又慢wor!!!咁大份阻住~我去到已經好炆ga啦~點知d客又麻煩!!!

好angry!!!wing又成日叫我幫佢執野~我都開緊line執梗野!!!點help你~??
之後成日都好炆!!!成日走去飲水~又唔開line~有人又走左去~好炆呀!!!

落閘仲麻煩!!落左閘ga啦~仲走入黎買野!!!wing就走去沖檸茶!!!!多人個陣就走左去執野食!!!
仲炆~不過唔嬲得佢地啦~發下脾氣就算啦~食左半個撻chun就叫我去數公仔數~ok!數囉~
我覺得kakei唔like我囉~係唔開心呀~
數完之後唔知點解好唔開心呀....數coupon個陣d眼淚湧左出黎...紅~閃去倉度執野....冷靜下~

supply wing以為我嬲左佢~緊係唔係啦!!!傻既~我心情唔好咋!!!chrisy唔知做乜係喧 問我仲有咩要set~我都set得好快呀~好快走得~

仲試埋件go go件衫~青bb~好核突~直頭嚇親人啦~!都唔知邊個唸出黎!!!

之後kit黎左~去左x打機~都話你係有野ga啦!!!搞到我好唔開心wor~佢又講埋d野!!
打打打~打完去b仔~好spicy呀!!!!


之後返home~又係個d野~講咁多都係咁~我鐘意點你理得我呀!!!!


台長: mabel
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文