24h購物| | PChome| 登入
2005-05-07 02:00:39| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【發夢】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

05*05*2004
    今日商業科會考...卷1 ok...卷2 not good....去地利亞(月華)同夏生考...間學校麻啦...今日發左d樣衰事件...仲見到王平同學....冇見一排mk左wo!!!考完各自走Lu..我上左apm去買mother's card...but睇唔岩...咁又搭mtr返lam tim搵...出閘時見到公主...上左大眾搵..好彩都買到...跟住落返去買左d野吃就搭車走lu...返到屋企樓下去左郵局買stamp...就回家Lu...吃飽野睇左陣tv..就頭痛去sleep左....大昏迷!!!
夜晚吃飽飯就online睇tv....之後就吃糖水...made by me...but吃完肚痛and想嘔....哈..自作自受***11點聽森美架勢堂...講鬼野...嚇死+恐怖....搞到我唔夠膽訓覺and去廁所...出面仲要橫風橫雨...更加之....terrible!!!
佢今日打黎話6月會返hk...都唔知係好事定壞事...唉...how can i do?




呢期發左好多夢..好多都記得返...好似係今日...我夢見一個女仔喊...佢話自己失戀...男仔有第3者...跟住我就不由自主咁跟住佢喊...and then個女仔問我做咩喊..係咪可憐??我話唔係丫...係身同感受姐....完
上個星期又夢見kenny關同董敏莉結婚呀..哈哈!!!再之前仲夢見觀塘apm好似911咁俾人炸毀左呀...哈哈哈...嚇到我丫...*
當然有唔少夢係見到佢架啦!!!!!

台長: YEE*
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文