24h購物| | PChome| 登入
2005-04-06 22:42:37| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出trip第二天~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第二天~
morning call~
走返過自己房~
猩媽已經響度~
即係換3~
整野~
超快~
比平時返學快左一陪有多~
食早餐...
唔係難食~
不過好眼睏....
食左少少野~
上車啦~
去天河~
去到....
我地竟然去打機囉...
超白痴~
竟然白痴既仲唔止我地~
見到vigin佢地一班~
moon一班...
唉~
點解仲咁架....?
打到1點左右~
行下街~
去左買玩具既地方~
買左10個手指頭~
同埋同kit bo夾份買左個益智玩具~
劉三姐開心死~
之後去左食野~
kfc冇位~
好快食完~
行左15min書城~
好趕~
唔想遲比人鬧~
yeah!~
冇遲~
之後就坐車返去啦~
睏睏睏~
太攰啦~
起身之後仍然係打牌~
到啦~
落車~
敲擊唔見左野...
oh....
返去...
原來諗住去kit屋企打牌~
點知吳生要我搬完野之後車我返屋企拎野~
呢個時候我先記得我有帶相機~
影左d相~
返學校~~
vigin忽然喊....
下....
咩事???!!~
原來佢姑丈(好似係)咩左...
oh....
教宗都係....
祝福佢地la...
之後吳生車猩媽同vigin返關閘搭車~
我坐東sir車~
比鵬話我成日都笑~
仲屈左我餐飯~
話第一日幫我手...
算la~
forget it!~
唔記呢d野架我~
之後芮都落埋車啦~
東sir就車我返屋企拎野....
好攰~
即刻沖涼~~
真係好攰~
不過好開心呀!!~
真係好開心呀!!~

台長: LuzIa
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文