24h購物| | PChome| 登入
2005-03-27 23:44:05| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

出show~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日出show~
同媽&爸去食野~
之後爸爸車我返學~
搬野~
我跟叮叮車~
去到點知容文康話唔記得拎野~
叫叮叮同大口跟我返去~
仲未到我今日想講既野~
夾完先激氣~
竟然全部人剩低我一個~
媽的~
一路行一路喊...
去到龍M~
見到大口....
佢車我去食野~
真係越講越激氣!
死吳生!~
死猩媽!~
死XXXXXXXXXX.....
不過好彩都比我撞到大口~
遲返band!!~
呢個就係後果囉~
師妹打黎...
比我鬧左佢一餐!~
返到去...
吳生完全冇提過!!~
激氣!~
之後trumpet part老師返左黎~
佢頭上種左一個瓜好搞笑!~
走啦~~
響巴士站佢地講開哈爾的移動城堡~
哈爾真係超靚仔~
最重要係點解佢咁識氹人??
shit!!~
點解??

台長: LuzIa
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文