24h購物| | PChome| 登入
2010-09-03 21:55:05| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月3日,雨

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不知道從什麼時候開始,我的好朋友,變到師奶般麻煩。有時候,真的覺得有點煩,唉,不過,好朋友嘛,沒法子。

 

琴間成晚都好似無訓過咁,凍到訓吾著,望住電話個鍾一分鐘一分鐘咁過.... 由吳豬放工,到去完6記個sms,到今朝call 佢起身返工司開會,半睡半醒,諗住起身飲啖水,個頭又暈又熱,起吾到身。係床度攤左大半個鍾,死頂起身,食左2塊餅干,睇左陣電視,滾落樓下睇醫生。

醫生第1句就問:" 你個頭吾會好痛咩 ?"

我話,我成晚都訓吾到,喉嚨好似有野kick住左咁,呼吸吾到,個頭少少痛啦.. 琴日仲痛。

跟住佢幫我探熱,佢話: 哇,你發燒wor !!

後尾拎左一打藥仲有支藥水返屋企,去廁所,哇,原來塊面紅卜卜,燒到對眼都紅哂,吾怪得知個醫生一望我就問我係咪發燒啦....

等我仲傻下傻下咁答佢: er.. 應該無掛~

 

然後,mama煲粥我食,then食藥,哇.. 十世都未飲過d咁難飲ge藥水,跟住就繼續訓覺,訓醒好返超多~ yeah... 人都精神左 !

 

雨啊.... 下不停,希望聽日會好天啦~

 

台長: Sin
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 。Life。 |
此分類下一篇:科大都開學嚕 !
此分類上一篇:剃鬚

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文