24h購物| | PChome| 登入
2006-02-26 23:57:02| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同Erika傾計,一傾傾到五點… 天呀,我幾時又變到咁好為人師的… 不過可能真係對手的問題。好耐無同人傾咁耐計,同埋傾咁深。應該說,我實在太少無真正意義上同人溝通了吧?雖然有時候是不能而不是不為… 嗯… 溝通都要睇對手啦,對手唔鬼理你你講咩都係哂口水…

結果今日又試兩點起身,兩點… 真係好浪費時間。話係起身,其實都不過你攤在床上睇《金閣寺》… 說真的這種小說大概會讓人越看越消極的,但這種消極的力量有時候真比積極的力量來得吸引而有力… 這到底是什麼現象啦…

接近晚上,和Erika到吉之島買餸… 原來金山有間咁鬼大的吉之島,個商場感覺好似九龍塘… 只不過係無乜名店,不過,日本的衫係唔係都咁貴,唔係「名店」大概都無乜真正分別… anyway,個商場搞到我鬼咁high,嘈喧巴閉的,好耐未試過咁啦… 到最上一層,竟然發現一間寵物店,入面的猫猫狗狗都超可愛,最搞笑係有兩雙猫,一隻藍猫(第一次見!!!)過度活躍咁,超好玩;另一隻好似千金小姐咁,雖然係猫仔但真係好高貴,好斯文… 始終… 雖然狗都好可愛,但係都係猫有性格一d… 見到兩隻猫仔真係好想好想好想好想好想好想好想買… 不過竟然賣成萬五港紙… 呼… 不過就算平我都唔買得啦… 就算呢度比我養我都帶唔番香港… 不過真係好可愛…

聽日又要開始番學… 唸下已經覺得好煩…

台長: エリック
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文