24h購物| | PChome| 登入
2004-10-18 18:57:03| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又到愉快的星期五

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

15, Oct 星期五 好晴

終於又到星期五啦,真係等左好耐… 今日上日文堂,井上老師竟然比左成堂我地飲茶呀。作為純正日本人,佢o的沖荼技術真係掂呀~ o的茶好好飲,估唔到去日本兩次都無飲到沬茶,最後會係上堂飲… 落左堂,返宿hea左陣,又要上書通… 越黎越覺得自己的想法好灰,對於要看的電影,我的評論同「官方」的評論直頭係無相同之處﹗唉… 只好認係我自己的問題… 真係改不到嗎?

終於又出左去玩~ 今次竟然無啦啦去左九龍寨城公園﹗我第一次去咋~ o個度原來真係幾靚喎,只係遠左少少。但其實都無乜真係去睇o個度o的野,只係頹坐… 不過頹得黎都真係幾舒服啦~ 睇下以後再去下,每次睇佢少少,總有一日會行得哂=_= (好無聊)。我愛九龍寨城~ 我唔會唔記得你架寨仔~

番到宿似乎都係無無聊聊咁… 死啦… 呢個星期我仲係唔會番屋企添… 要温書啦~

p.s. 尋日shawlane真係好正呀~ 好開心買左o的薰衣草同無聊頭飾x2~ 影左o的胡楓的相… 佢真係好騎呢呀=_=

唔知用ps好定pk好=_= 個死人日記版好似都down左幾日。佢係咪真係比我打得少?﹗

台長: エリック
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文