24h購物| | PChome| 登入
2004-08-09 02:04:56| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

京都日記(15) 尋求城堡之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7-8-2004 晴 暑熱

今日一早五點幾就要起身準備出門玩。對於依然未習慣日本時間o既我(鬼叫我日日都睇錶=_=),實在係比死更難受… 今日o既行程,係先去和歌山、再過姬路、最後番去神戶睇花火大會。其實可以係一個完全perfect的行程...最後卻基本上無乜得著…

首先係和歌山,我地一早就出發去。點知竟然搭錯車卡(係!係車卡…因為部車中途分體左=_=),搞到去左關西空港,要搭番回頭車番去… 去和歌山o既時候,就當然無位,要呆企啦=_= 一場辛苦去到,竟然發現和歌山係個比想像中更頹o既地方… 以阿Sa的講法,和歌山係「無人、冷清…似足大陸地方,仲要係幾年前o既大陸=_=」真係頂佢唔順… 不過和歌山真係好頹呀… 又無人、又無野買、又無野睇、o的空氣仲要好污濁添=_= 同我地想像中o個個又綠化又山林feel的桃園簡直係完全不同…

最後我地好頹地去左和歌山城…個城還不錯,只係細左少少、又無野睇… 我地影左o的相,行左個圈,就出黎lu… 單程用左我地3個半鐘,睇到咁「正」的地方… 實在有點兒那個=_=

評論:叫和歌山去死…

原本我諗住今日開始日日唔出去食架… 但係我EQ似乎未夠咁做=_= 首先係我比佢地「Tump」左食包食,一因為我真係超肚餓;都係因為佢地係咁話我條脷白哂好恐怖,唔食野save的錢都有福無命享=_= 後來佢地買便當,我當然無買啦… o係車上面,佢地見我無飯食,釘釘又問我食唔食o的、阿醒又特登(起碼我覺得係特登=_=)話自己食唔哂,留左o的比我食(仲留埋餸喎…最後我食左佢…因為我真係唔識拒絕啦=_=)真係搞到我o既感動又覺得自己好羞家… 不過我知道左一樣野囉… 就係我個save 錢大計已經完全失敗… 唉唉…

去到姬路,倒係今日最正o既時刻。因為今日咁o岩係姬路城祭,所以又有巡遊、入城又唔駛錢(成600yen呀!!!)。真係lucky~ 姬路城果然係名城,雖然無櫻花、無紅葉,都依然係靚到dump一聲~ 入得真係好開心呀!!! 可惜係我地個plan無好多時間落去,搞到我地好早就要走lu…好可惜…

評論:姬路太正啦,我遲o的用JR Pass有時間都要再去一次~

離開姬路,我地就去神戶花火大會。神戶花火大會算係一個比較出名o既花火大會啦,放煙花數多、質數又話好。可惜我地遲左到神戶揾唔到靚位、而且今日幾乎係無海風… 搞到o的煙花煙仲會遮住之後放o的煙花=_= 幾靚都睇唔到啦… 後面釘釘係咁話:「o的日本人係咁燒錢好恐怖呀~」

幾本上我地睇煙花睇得好無癮… 今日真係又攰又無乜收穫呀…

台長: エリック
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文