24h購物| | PChome| 登入
2004-03-16 23:18:24| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

……

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,總有o的神不守舍…

頭先,煲紅豆沙,開左火就完全無左件事…好耐之後出去洗面先知道煲到焦哂,成個pantry都係臭煙…

食飯,整條秋刀魚…食左兩啖已經唔想食…仲有o的飯…好似食飯都會嘔咁…於是全部都dump哂…我好少咁浪費…平時明明食唔哂都硬哽哂o的野,盡量唔浪費…但係今日唔同…

想幫o的老鼠仔換乾草…先至發覺有隻唔見左…原來佢走左出黎…諗番都已經成日冇見過佢…竟然都唔發現…最後我o係床底揾到佢…假如我遲多幾日換草佢餓死都似…或者我又應該慶幸我無唔覺意踩死左佢…

西哲份卷終於派左…當然係唔高分啦…雖然相比我付出o既,收穫已經算係咁…但係真係唔happy…或者又係hardshell o個句:我要求太高?

我始終自問唔係…

台長: エリック
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文