24h購物| | PChome| 登入
2004-01-14 19:42:59| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返宇宙中學

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日上完Dr Ng堂覺得越來越無聊,用咩web ct discussion jei咁鬼麻煩,唔係要我做埋d自介呀......到選tutor堂時我唔想早堂,唔可以星期一、四、五、六,我仲可以有邊日比tutor assign tutor 比我呀,灰.......鬼叫多堂呀...上堂上到顛呀......如果中國佛教搬埋去星期一上堂就好啦,可以多半日做下自己野..gd.....

上完Dr Ng 堂碌左返宇宙中學拎船,又返去啦,唔知點解今次想快d走,唔想比識既人見到,我好快咁rush左去三樓office,見到有d人考緊試,仲見到miss sum tim,不過佢見唔到我,唔知點解個一劾唔想hi佢,office既judy比左$2000 cheque同埋一張獎狀比我,我一看,即時感到極大的諷刺,內容寫著「中七甲班學生郭**高級程度會考成績優異獲頒沈香林獎學金以資鼓勵」,為什麼那張獎狀這樣寫呢,我相信如果說我佛學成績優異也較合理,學校這樣寫無疑令我受之有愧,還有點羞恥,這獎學金是佛聯會給我的,而不是宇宙中學,宇宙中學有沒有給獎狀的必要呢;相反地,學校從來沒有發還中七級操行優異生的獎狀給我,相比之下意義更重大,算了吧,我不在乎這些東西,讀書並非為了拿什麼獎學金,我但願可以平平凡凡地學到自己想得到的知識。

另外,不知是什麼原因,我由少許感冒變成了大傷風,好辛苦呀,影響曬我的生活,快d好番啦.......

台長: 小蟋蟀露露
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文