24h購物| | PChome| 登入
2004-05-11 21:17:06| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

郊遊1+2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

郊遊(1)
(一)周四,看準會出太陽,放假,借拍照為名,跟友人返左學校。
(二)西鐵比想像中快,見到西鐵有個出口寫上了學校名,有五個蘋果咁感動。
(三)遇上不知第幾代的貓貓,樣子怪怪,不惹人憐愛,但都跟她們拍了照。
(四)友人叫我循例找找單車,我說早就給人偷了,最後還是傻傻的找了一遍。
(五)跟司徒老師聊了幾句,發覺她變了很多,她說學校在大興土木,訴說著有多嘈吵,但邊說邊笑得瞇了眼睛。
(六)想起了太多瞬間,都是開心事。


效遊(2)
(一) 周五,因工作的關係,去了數碼港,到了才知道她為於南區。
(二) 外圍有點似太古坊,發覺無間道3及雙雄都在此取景。
(三) 鄰近貝沙灣,發了一個成為屋主的白日夢。
(四) 從早到晚都聽全球首屈一指的數碼專家講野,他們全都是smart guy,講得生動又有片睇,即使有時唔係太明,都好開心。
(五) 其中我最中意x-box live,早知x-box可以發展到上網對打咁過癮,就唔買play station2。又幻想有個game叫做英雄救美,當然係你做英雄啦,你就同我一齊打,我地係個game入面出生入死一千二百七十百回,都冇死,又或者死埋一齊。Game成日都打打殺殺,唔可以浪漫d既,你估真係有呢個game,會唔會好好賣。

台長: 蜻蜓點水
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文