24h購物| | PChome| 登入
2004-08-16 00:20:54| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新城電台~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月14日*

琴日..響到練二連升!!
100次入面通常有2次成功--”

今朝~
12點半就起左身啦~
去左街市食早餐-v-
一點鍾就去左m記會合jeff佢地~
之後搭271出發去九龍塘火車站喇!
我地點解要出去呢???
因為我地就參加左個dj訓練...
而我就係其中一個俾人”賣豬仔”既人..

搭車響太空管果邊個站落啦..
去左果邊個巴士總站到買野飲~
見到3個好索既短裙女郎!
不過我冇理會到佢地....
繼續搵車去黃埔!
終於搵到喇!原來係8a啵..
咁搭到去黃埔..原來我地既目的地就係吉之島!
而果間吉之島仲要係船黎嫁!!
咁就到達左新城電台喇....

然後響果到門口企左好耐啦~
點解要企咁耐???
因為我地要等埋”煩人蕾絲”!
成x日都遲到!又冇電話啵!!
等埋蕾絲黎到..佢就帶我地入去參觀一下啦~
參觀完..又等左好耐...
咁佢就帶我地去左”理工大學”
去到果到..行左好耐路..去左一個好遠既地方..
然後搵個靚位坐底...
聽果條廢柴講野..聽左一陣間..’
我訓著左--”
訓醒喇...又見到兩個人響到唔知表演d咩啵..
佢叫我地合埋眼..聽佢地做一個劇..
咁聽完..佢就解釋d配音係點做出黎啦..
咁解釋完..我地就唔知點解俾人捉左去錄野..
話要錄一段野黎介紹自己既作品=.=
超級無聊..佢俾左小小時間我地..
我地乜野都未諗到..佢就造要錄=.=
咁我就用左聰哥既說話”潮流既尖端”黎作句~
令到爆肚都爆得唔錯-v-
然後出番去繼續聽野啦~
聽聽下..佢問有冇人想試下玩果d野啵..
話玩果d人有神秘禮物送@@”
咁蕾絲受唔住引誘..就拉埋我同jeff出去play啦..
要一個人扮女聲啵..我就被迫做左啦..
咁開始喇..呢d小型爆肚劇..
對我地黎講冇乜難道^_^
所以好容易就做完..之後d人話我地做得好好啵=口=
我就真係唔知有乜好..
佢地響到狂讚我地...搞到蕾絲而紅=.=
然後拿左一張poster..
仲要係過左期既--”
不過就有盧巧音簽名~
但係我都係隨手拋左佢!
然後響果到映番張相交猜..就走左喇..

搭火車..搭k17
就番左home喇...

台長: 尚未設定
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文