24h購物| | PChome| 登入
2006-02-13 23:48:18| 人氣124| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

友情1番

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

友情1番

今日開OT,搞到連lunch都食唔到,就要跑番去上堂,點知個阿sir搞到成三點二先正式上堂!第二份的情人節禮物係一條超過20cm的古古力!大嶼山小姐唔知係想整肥我定係想我用條古古力棒打佢.哈哈.不過真係好開心呀!多謝妳呀.我會叫i丞錫錫你ga la.嘿嘿!

放學之後,好興奮走去曬相,點知遭糕了!曬下曬下,個店員話多謝承惠$325﹒4(已經打左9折)-.-”!因為身上唔夠$,於是出閘外提款!由於太耐無check下個結餘,於是在好奇心推使之下...點知眼都突埋.都唔知d$去晒邊!自己養活自己真係一d都唔容易,不過生活變得充實好多,起碼唔敢再咁大洗!

夜晚就同左朋友仔eddie去食韓國燒烤!一見到佢時,就即刻問佢「我直頭髮好睇d定髦髮好睇d?」點知佢諗都無諗就答「梗係髦髮好睇好多!」咩意思先,我直頭髮都唔係好差ja ma-_- 之後佢就話而家我髦髮野性d!救命呀!成年無影過貼紙相,影個時我地兩個都好似唔知發生咩事咁!咔嚓咔嚓幾下...好白痴呀!

原來唔講唔知你就黎27歲,呵呵!預祝你27歲生日快快樂樂,快高長大!早d搵番個女朋友仔!


P.S:
因為我!?
導火線??
點解!?我完全唔明白呀!?

台長: 傻yen.是也!
人氣(124) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文