24h購物| | PChome| 登入
2004-06-20 22:23:00| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

〝‧李逸朗○〞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同蔡蔡去睇李逸朗呀”””>3<””超開心呀..’””
之前我係李逸朗既超超超------級fans...**(但因為牙don剪左果菠菜頭所以開始唔係好喜歡佢”””加上鍾意左張敬軒.....形象係好重要””當然唔夠實力咁緊要喇...””之前我覺得薛凱琪唔錯好令女”””但佢剪左果頭髮之後我就極之唔鍾意佢喇”””唉..唔好講黎d野先喇)
果活動係3:00pm~4:00pm...有鄭融同李逸朗””我當然係去睇李逸朗””而唔係睇鄭融...因為我麻麻地鄭融...””黎次活動係為父親節而攪既”””但係鄭融黎左成粒鐘.....重走埋”””牙don都未黎”之前以為佢唔黎”,但果司儀話佢趕緊黎””””大約10分鐘就會黎到”””但係等等等...等左成4-5果字終於黎喇”””””佢足足遲左成1果半鐘頭先黎””””....但係唔緊要喇”””最緊要係佢有黎呀麻”””我拎左部相機狂影狂影”””””(我坐第2行)...但頭果行d人遮鬼住晒”””...””所以有d好矇””等到佢唱歌”””(苦戀)佢d fans係咁跟佢吹”””牙don唱唱下..叫果司儀開大聲d歌””佢話根本聽唔到自己歌緊咩”””(唔知佢係咪暗示緊d fans呢??)
之後差唔多完果陣有果細路女行埋牙don到同佢講話牙don好靚仔”””好鍾意佢..**牙don話依d係咪台詞黎咖...’””真係攪野”””
佢要走喇”””””我地好多人走出去”””問佢拎簽名:””””呵呵””我緊係唔(汁)輸喇”””佢簽左一張一果大名””同埋佢張yes卡到簽左名”””
呵呵”””””””””””””枝筆佢拎過””嘩哈哈”””””拎佢黎考試.......呵呵”””(--”””傻的)牙don”””軒仔加油!!
PIC一張牙Don同果細路女講完野之後蹲左係到既相””””

台長: ◇〝愛”HINS〞牙旗
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文