24h購物| | PChome| 登入
2003-08-02 01:39:34| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

超正!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係第一日做Promotor,企係女人街成日,好熱囉,出曬汗,仲要無乜生意囉!!載住副color con. 隻眼勁唔舒服囉,都唔知d人點解仲要載,簡值貼錢買難受!!!

今晚同大圍人4位成員睇愛情蒲公英演唱會,超正,超正,超正,佢可以話係我暫時為止,有生以來最正既一個演唱會,(不過我相信陶吉吉的會更棒).
愛如潮水 - 張信哲
一言難盡 - 張宇
想你想得好孤寂 - 邰正宵
把悲傷留給自己 - 陳昇
特別的愛給特別的你 - 伍思凱
味道 - 辛曉琪
你怎麼捨得我難過 - 黃品源
個個都係唱得之人,d聲超靚,成個演唱會好似聽緊cd咁正囉,全場人跟住唱,個氣氛超正!超低睇!

我愛張信哲
我愛張宇
我愛邰正宵
我愛陳昇
我愛伍思凱
我愛辛曉琪
我愛黃品源

超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!超正!!

台長: 納奧美海魚
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文