24h購物| | PChome| 登入
2007-06-03 22:59:44| 人氣254| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

我是假面騎士

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

""Fake Plastic Trees""

Fake Plastic Trees 假塑膠樹

  

A green plastic watering can

一只綠色的灑水壺

For a fake Chinese rubber plant

為了假的綠色橡膠植物而生

In the fake plastic earth

在這假的綠色地球裡

That she bought from a rubber man

她從一個塑膠人手中買下

In a town full of rubber plans

在一個充滿了塑膠植物的小鎮裡

To get rid of itself

讓它擺脫自己

It wears her out, it wears her out

這穿破了她,這穿破了她

It wears her out, it wears her out

這穿破了她,這穿破了她

She lives with a broken man

她與一個破碎的男人一起活著

A cracked polystyrene man who just crumbles and burns

一個才剛破碎並灼傷的瘋狂聚苯乙烯男

He used to do surgery

他過去常動手術

On girls in the eighties

在80年代的女孩身上

But gravity always wins

不過地心引力總是會戰勝

And it wears him out, it wears him out

而這穿破了他,穿破了他

It wears him out, it wears him out

這穿破了他,這穿破了他

She looks like the real thing

她看起來像是真實的事物

She tastes like the real thing

她看起來像是真實的事物

My fake plastic love

我這假的塑膠之愛

But I can’t help the feeling

可是我不禁感覺到

I could blow through the ceiling

我可以吹穿天花板

If I just turn and run

只要我轉身並逃跑的話

And it wears me out, it wears me out

而這穿破了我,穿破了我

It wears me out, it wears me out

而這穿破了我,穿破了我

And if I could be who you wanted

如果我可以成為你所想要的人

If I could be who you wanted

如果我可以成為你所想要的人

All the time, all the time

始終如一………


photo by name: Eduardo Recife

台長: Play J
人氣(254) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 好歌推荐 |
此分類下一篇:Damien Rice
此分類上一篇:The Blower’s Daughter

可可
我看的懂
2007-06-06 02:54:56
版主回應
good
2007-06-07 00:09:29
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文