24h購物| | PChome| 登入
2004-07-19 01:31:11| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做熱身

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日星期日,本來應該訓晏d,不過唔知點解十點半就醒左喇~~唉,起身啦~~~

約左阿魚同Canny食晏,成朝又上網,之後阿魚打黎,話要改2:00,ok啦,我都

未出門口~~~之不過佢冇同我講Canny唔會同我地食,所以我又好傻仔咁出左

黎,點知阿魚同阿煇嗌交,搞到佢又遲到,咁我肚餓,所以自己一個食先,又係

食自己,早知係咁,我係屋企食埋先黎啦,死人魚~~~~ >.< 之後佢地去左casting

我就冇cast,事關冇咩興趣呀,cast完仲有時間,我地行左一陣,去左食雪糕, ^^

行反反城~~ ^^ 阿魚仲買左個玩具玩,唔知叫咩名,不過係幾個人,分別會用

手腳放係唔同既顏色圈到,好好玩架..4個人玩會打交架~~ ^^ 之後佢地同我

去左排戲喇~~ 之前既熱身就係玩咩個game.. 今日Benny黎教佢地做熱身,不過

我冇做~~ ^^ 佢地都有d散,又唔集中,所以要佢地做多d呀~~~其實都幾難架~~

做完熱身就做發聲,都好過癮喎~~ ^^ 之後佢地圍讀,我坐左一陣就去左蝦記,

阿生同阿紫都黎左,仲有苦榮,丸仔,阿明,Margaret都有黎,真係好熱鬧呀!!

之後成班演員黎晒,差金龍咋~~ 真係好開心呀!!大家都真係好似一家人咁~~

氣氛好好,真係~~~我諗今次一定會好成功架~~ 努力呀!!! ^o^


p.s.係蝦記,我地影左好多相呀,遲d有幾會俾你地睇下呀!!有d係我影架~~ ^^


台長: lovelyxo
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文