24h購物| | PChome| 登入
2003-10-28 21:12:16| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

失眠

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兩個星期喇...
無論我朝早七、八點起身又好,夜晚一、兩點、三、四點訓都好,訓落床,我都訓唔著,每晚起碼係床度‘滾’一、兩個鐘先訓得著。好辛苦呢!我無去諗野,但個腦就自己不停運作,出現一幕幕唔同既畫面,一時係補習小朋友、一時係教琴小朋友、學校、屋企,出現好多唔同既人、唔同既事.....
尋日見到補習小朋友既媽媽,原來佢都係咁,佢去睇醫生,醫生話係無形壓力喎...開左D安眠藥比佢。點算呀?!我唔想食安眠藥呀!

不過....
尋晚九點個陣,訓左個半鐘,雖然時間好短,但個覺訓得好好呀!可能因為你掛,安全感大D,訓得安心D。謝謝你~

但失眠既問題還是要解決!希望快D無事啦!如果唔係我就由貓貓變成熊貓架喇~~~

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文