24h購物| | PChome| 登入
2003-06-28 14:34:38| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爆眼角

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚....原本好開心....同三位好朋友吃飯....點知....

昨晚我地四人到山林道‘老趙’ 食越南野,食完野時間尚早,我地就諗住行一陣,再去飲野。行到間鋪頭,我買左條裙,佢趕住收鋪,落左一半閘,我一邊行,一邊掛住講鋪頭隻貓,望左第二邊,‘BOOM’ 一聲撞左落道閘到,右眼角即刻流血,之後我地入返間鋪,搵水洗下,我三位好友馬上同我搭的士睇QE急症,等左個幾鐘,終於到我,好彩.... 醫生話唔駛縫針,不過.... 就打左枝破傷風針,跟住個Nurse好求其咁同我洗下個傷口就叫我走....我三位好友陪我搭的士返Hall,佢地再返屋企,當時都12點幾喇....之後仲要做中醫功課,成4點先訓....

今次都咪話唔驚,當時嚇一嚇,差點想暈!嘻嘻.... 無用貓!

不過最搞笑既,就係間鋪既人仲驚過我,即刻送左張‘VVIP’.... 係‘VVIP’!一張比‘VIP’更勁既卡比我!哈哈~~~

另外,未撞倒之前,我仲發現左我地其中一人既‘秘密’.... 嘻嘻.... 就係....就係‘80C’喇.... 其中一人仲話佢男朋友一定好開心!哈哈....

最後,我要再一次多謝、唔該、Thank You 我三位好友(排名不分先後):阿子、阿美、阿Ber,你地實話唔駛客氣,大家friend嘛.... 但都要既!下次記住補番飲野!! ^^

P.S. 希望傷口快點好!沒有疤痕!變返靚靚貓!嘻嘻~~

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文