24h購物| | PChome| 登入
2010-08-04 01:06:47| 人氣55| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

兩年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


呢幾日點呀........

其實都係咁啦,日子都係要過,咁個腦唔多唔少都係會諗下野既,無辦法。
終於講完兩課書,不過比較複雜既一個向月尾,希望我能夠做得好。

咁快就兩週年紀念,感覺好奇怪,好似無幾耐既事咁,回想起小片段又覺得好得意。希望我地會好似我今日講你聽小故事入面既夫婦一樣,接納對方既缺點,欣賞對方,繼續恩恩愛愛過以後既每一日。因為愛,所以珍惜...希望你都一樣。

雖然唔開心係自己比自己,不過人總要發洩。其實我算有發洩過嗎?我都唔清楚。

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文