24h購物| | PChome| 登入
2010-07-18 23:19:42| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

去玩喇~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


好野!好野!好野!好野!好野!好野!好野!好野!好野!好野!
點解?因為d焦終於甩哂喇!雖然個嘴仲係有d緊,不過可以笑喇~ ^v^
不過個胃仲係曳....食咩落去都痛...不論係水、鮮奶定固體食物...但係痛都要食呀!!有得食真係好滿足!^.^

尋晚個night好彩唔忙,不過人的確累...頂唔順四點幾都恰左陣。放假喇!!好好resume energy,要變返靚,要開心!仲有幾日就去旅行喇~~~ 緊張嘛?緊張! >~<

究竟人一生中要經歷多少次成長?
好記得經理話:我唔可以改變你既背景、你既過去....我唔清楚但我明白,不過我亦希望令你繼續成長.....或者我應該多謝佢既賞識,無壓力怎能成長?不過...........一定要愛自己!你教的 ^3^

Yo~~~~ 去玩喇~~~~ 咩都唔理喇!^0^

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文