24h購物| | PChome| 登入
2010-07-06 00:23:05| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

完了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新特區護照到手喇!!好野~ ^0^ 比之前個本靚左好多喎!設計得咁靚,係咪都safe d既呢??

尋日去左長洲食、食、食!對上一次去長洲....最少十年..或者更耐!雖然逗留時間唔長,不過要食既都食到了 ^0^ 謝謝你陪我辛苦~

今晚有四個型男陪我:古天樂、吳彥祖、方中信同坐向我隔離0個個!古天樂真係好朱古力,不過對眼唔夠神;吳彥祖唔夠黑..都未拍到最型;方中信雖然年過四十,不過有d角度對眼笑起上黎真係勁Charm!!至於隔離0個個....嘻~ 唔知呢! (太黑未睇得清楚 =P)

三日假就咁完了,聽日又九五....加油!放工唔好變鈍B >.<

今日向大眾發現........橘子終於出書喇!!等左一年多..《妳沒有說再見》。不過我無買喎~~七十三蚊太貴喇!過兩星期去台灣買啦!起碼平廿蚊!而且都有書睇緊~ ^.^

From the book I am reading...
「夢想何需大?心滿意足就足夠了。」睇完我對自己微笑了~
「最壞的結果就只是『輸了』,又或好夢落空,那又有甚麼可怕?」講得岩!駛乜驚咁多!It gives me POWER!
「你若不想做,會找到一個藉口;你若想做,會找到一個方法。」最喜歡呢句,好認同!!

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文