24h購物| | PChome| 登入
2010-04-06 00:00:39| 人氣138| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

總要信

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


假期又要過去喇...五日假期,我放假三天,你放假兩天,但你陪我足足廿四小時!

尋晚煎牛扒加意粉,還不錯呀,係咸左少少...買同煮都頗費神,我花了點時間想...怎可以待你放工黎既時候就有得食,但食物仍然熱的。可能你太餓了...九點才落班,結果湯、麵包、牛扒、意粉,你不消十五分鐘就吃完。哈~~都好,起碼知道唔難食。

今日睇左《歲月神偷》,唔係唔好睇,不過中間節奏略嫌慢了點。有哥哥真好,雖然會打交嘈交,不過有事既時候總會記住大家,而且....有哥哥錫真係好幸福。
原來『鞋』= 一步難、一步佳
戲中既金句,你常常都跟我說:做人...總要信

睇完戲就各自返屋企,感覺不太好,因為我還懷著看戲的心情,心裡戚戚然有點不舒服。你常常都說:做戲咋! 我亦時常被說太入戲,不過我覺得如果睇戲唔入戲,我點可以明白戲中意思,點Get the Message?!如果睇完無feel無同感,這等於浪費了編劇導演的心血,看戲是、聽歌也是。

卓韻芝的書看了一半,內容比較主觀、少花巧。不知怎的,我感到作者有點憤世疾俗,有經歷不快、從黑洞中鑽出她的道理,人好像會有點極端,不過我亦看到她的真。『真』對人很重要,我不太認同你說過..其實人一出街就唔係自己。某程度呢句說話是對的,不過我希望盡可能我都保持原色的我(包括外表跟性情),唯有真正的我別人才可以將我閱讀、認識、相交、親近.......

謝謝你費神做的LED小燈和拿給我靚聲喇叭....那從心的,比什麼都緊要。

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(138) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文