24h購物| | PChome| 登入
2009-07-26 02:34:31| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好友探訪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚兩點都未到就訓著左,今朝十點幾起身...吸塵、拖地...準備沙拉同啫喱..再睇大話妹!^.^ 三點幾落去接阿Ber,蠢蠢的我一心諗住佢响屋企過黎,點知.....巴士方向掉轉了!!以為佢搭過龍!結果大家都行餐檬、成身汗..之後我地就去買雞翼、豬扒同菜!五點幾阿美阿子都到喇~~ 傾下計、睇下電視..又上下網睇人地既結婚相......七點幾我地就去巧興買餃子,同响七仔入貨!買薯片呀!=P

返黎一邊食、一邊睇港男...真係好想死呀!!大家都睇到好好笑~~ 食得好飽呀!雖然樣樣野份量都唔多,不過好多野食呀!!蠔油菜心、煎雞翼、豬扒、餃子、沙拉、薯片.....仲有啫喱都食唔落喇!不過就食左少少雪糕!因為想加埋阿Ber精選既咖啡酒嘛!好正呀!好似Mocha~~ 高享受~~ =^o^=

成十一點幾先走~~其實我覺得唔夠架...好想再傾下計,不過大家都累喇,唯有等下次啦 >.<

不過當中仲有小插曲!!有隻識飛既小曱甴爬左去廳既天花呀!!四個都驚曱甴,其實好細隻(我都驚到起雞皮!@.@),無用阿仔淨係識緊張同個睇字!阿子好叻呀!!用地拖棍個頭貼張大膠紙......描準佢....一棍癡死佢!!勁!如果得我一個就慘喇....實對恃好耐....@.@

個個都話呢間屋感覺好warm,點解我仲未感受到架....

聽日就最後一日假期喇~ 會同Eddie去書展,希望唔好太逼啦~~~~~

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文