24h購物| | PChome| 登入
2008-11-16 01:46:10| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好累呀!!!!!

尋晚又訓得唔好,今朝五點幾就起身返工,個場好似打仗咁。放工去左整頭髮,由五點左右一整就整到成十二點!好彩~~~仲搭到尾班火車返屋企!

雖然都係電髮,不過都有唔同既地方,加上少少hightlight.......嗯~!很合我心意!我很喜歡!!^.^ 不過等到N日後再見到你既時候應該會同而家有d出入喇,洗過頭嘛......如果呢兩日見到你咪好囉!!不過你要努力溫習考試做功課,無辦法喇,我要支持你!

今日有個case其實都好common,不過唔知點解呢度做到kick住kick住咁!尤其係個OT交更nurse呀!我真係質疑佢只係HCA,真令人激氣!如果我係patient/relative,一定對呢度無信心!

要訓喇~~~  各位早抖!^.^

 

‘路很長,但仍然要走。’今日電髮時從雜誌看到的!

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文