24h購物| | PChome| 登入
2008-02-20 12:13:57| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

煩音

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返鰦兩日工,感覺真係好煩,我唔想再聽那些事事非非,我對耳朵好累了,可以靜一靜嗎?小寶寶唯有跟病人說說笑來平衡心情。
近來病房好忙(其實全院都係!)病人佔病床鮋百份比超過100%,什至係116%!上頭唔會理你咁多,佢地只會話:你同我諗掂d床!你唔好以為收clinical就唔洗收’E’case!咁巴閉咁叻,你自己黎discharge鱓patients囉!!鱓clincial入院無床要坐粛走廊等就淨係識得入黎起哂鋼鬧我地!

知道嘛?我好享受早上可以陪你上班鮋鰟段路,雖然時間好短,不過跟你拖著手走,再加上一個Goodbye Kiss,感覺真的很好~!^3^
不用擔心,那Piriton我近兩個月沒吃了,一來對我已經無效用、二來我最近都無乜點失眠。
究竟係我融入鰦你鮋生活模式,抑或我真的變了?
究竟係你帶我進入了你鮋生活空間,抑或係你闖入了我鮋生活?
其實都唔重要。
原來開心同sweet係好大分別。

P.S.我最喜歡鮋水仙終於開花喇!雖然暫時只得兩朵,不過已經好靚,相信開多鱓仲靚!!^.^ 你問我點解鍾意水仙,我話因為佢香同簡單.....望住佢感覺真係好舒服架~

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文