24h購物| | PChome| 登入
2008-02-15 19:12:58| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

死水

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝night完跟TingTing到大快活食早餐,and then佢返學我就去鰦supermarket。返到屋企咁上下時間我就打電話比經理,因為我apply internal transfer,佢email叫我打比佢for details。無所謂,我將自己對個ward鮋感覺道出......之後佢又講鰦d‘肺腑之言’,又叫我應該嘗試幫忙改變其他人,而唔係withdraw,佢仲想hold住我份application form叫我再諗清楚(唔係掛??!!@.@)。我即時發出‘難聲’,我話我而經observe同諗鰦幾個月.......(其實我真係好想講呢度無得救,無大調動或者轉變,no hope!)好彩佢最後都肯幫我交form,不過就叫我從新諗清楚。

今晚係呢個continuous night鮋最後一日,我一定要打醒120分精神!因為我同個problem staff night呀!同事話佢呢排好high,我要小心! >.<

唔知點解過埋今晚,有d‘從新做人’鮋感覺!下兩星潛返出水面,唔知會點呢.......

台長: 小寶寶

您可能對以下文章有興趣

人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文