24h購物| | PChome| 登入
2005-08-30 00:01:12| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

        \\\返學..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學囉!老婆打比我叫我起身!嘰!唔該晒老婆!
跟住起身啦!刷牙果d!跟住換衫!執野!
好眼訓!跟住等車!等左好耐!遲到囉!
跟住返到去啦!跟住入去!唉!悶!
跟住聽啦!真係好難!我係咁後悔後悔!好後悔呀!
點解會咁難架!唉!
跟住又係咁迫人讀!唔識冇得走!
跟住我最遲走啦!頂!
跟住是但咁讀比佢!走!笠返件衫!唔好玩啦!
大大個樂道標誌!跟住打比楊海俊!
點知佢仲訓緊!跟住話聽日比佢!
跟住係咁諗住老婆!真係好掛住老婆呀!
平時有老婆陪住我架麻!嗚!
跟住就搭車返去!黃慧研係咁煩煩煩!真係好煩呀!
跟住返到hk想食野!跟住去金源食!
跟住肚痛囉!痛到我仆街呀!
真係好想衝去廁所呀!跟住冇心情啦!比錢!去廁所!
我終於明白siu hit果日點解唔同晒啦!
我係廁所度真係好明白!真係好辛苦!
我連自己屋企都唔返你就知有幾急啦!慘!
跟住屙完返屋企!真係好無聊!
跟住就開冷氣!訓教教!
真係好支力呀!超眼訓!跟住黎啦黎啦!精采啦!
老婆打左比我呀!嘰!傻豬真係聽話呀!
開心死我啦!我好掛住你呀!
好耐未聽過你把聲聲啦!嘰!錫晒你!
跟住再訓過!訓到3點幾起身!
超掛住老婆呀!哈哈!
跟住又打比老婆!因為太掛住老婆啦!
跟住就食野啦!跟住呀哥同條女鬧交!
超煩!我又係咁食食食!哈哈!
跟住佢走左!我打比佢!
跟住我叫佢金源等佢又話唔好!
跟住落到去又唔見佢!點知又去左金源!
老婆個傻豬打左比我架!哈哈哈!
好開心呀!好乖呀!錫晒你呀!
撞到bb呀!係咁叫bb嗌老婆!
老婆老婆!我愛你!一生一切呀!嘰!
跟住上到去!原來佢個fd係度!早講啦!唔洗我落黎!
跟住佢係咁同我講講講!我係咁唔唔唔!哈哈!
我唔係一個好好既聆聽者黎架!哈哈!
跟住見到44!佢又入左黎!
跟住就返去啦!跟住清儀打黎叫我打機!
跟住又出去啦!咁應承左佢廢事啦!
跟住就去左康樂城搵佢!跟住去左海褔打!
個鼓壞架囉!頂!忽忽地架!
跟住佢話要返屋企食飯走啦!哈哈!開心!
其實我都唔想出去架!
跟住就搭小巴返去啦!跟住開電腦等老婆!
跟住等到呀!哈哈哈!好開心呀!
我好掛住你呀!老婆!
打機都冇心情呀真係!太掛住你啦!傻豬!嘰!
跟住就sd答案比老婆!點知唔得囉?
跟住就打比老婆!跟住真係好肚餓呀!
跟住食完飯同老婆研究!但失敗!
跟住就同老婆傾下計啦!跟住激親老婆呀!對唔住呀!
跟住而家又撩下老婆咁啦!
嘰!因為我成日都掛住老婆囉!
跟住傾計傾計傾計!
跟住我又扮冇打到日記!哈哈!傻豬信呀!
 
 
 
 
 
 
 
 
p.s:老婆仔!哈哈!我真係好掛住你呀!唔好講笑!真係勁掛住呀!唔係果d野呀!衰豬!老婆呀老婆!其實..其實..其實我...真係好想..好想..好想...我好掛住你呀!真係好掛住呀!老婆呀!
p.s:傻豬!我琴晚見到你個sms好開心呀!我知道你一直都好錫我架!不過係唔表達出黎姐!係咪?傻豬!你真係好得意!好抵錫呀!我錫晒你呀!
p.s:老婆豬!9個月啦!9個月快樂!我要同你渡過90年呀!我愛你一生一世呀!永不變!我真係好愛你呀!

台長: × × ` 羊的B ,, =]
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文