24h購物| | PChome| 登入
2004-04-06 23:14:07| 人氣4| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

還是覺得你最好

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

果日爸爸同我講...話最喜歡既都係媽咪~
而且芬姐姐都知既....但係佢e+同芬姐姐都好好丫~

令我明白到有時真係即使大家都互相喜愛對方,都唔係一定要o係埋一齊架~
有個美好既回憶,有時可能仲好...
雖然係有o的遺憾,但係有時o的野都係大家開心過咪算lor~
就算o係埋一齊可能大家唔開心...咪仲衰~~~~~~~


我真係明白~所以......
我雖然真係好遺憾果時冇同佢開始過...但係我記得佢既喎~
好多謝佢....佢帶左好多開心同唔開心既回憶俾我....

我好想同佢講...其實我都好鍾意你架.....
但係可能係timing既問題..
我地冇一齊...如果可以一齊既話咁就梗係好la...

即使唔可以都唔緊要...我都唔想破壞你o係我心目中既形象~
你有哂我要既條件咁滯架~我都唔明果時做咩唔揀你~好白痴呀((((((
我永遠記得你架~*

台長: lovekaori
人氣(4) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文