24h購物| | PChome| 登入
2005-05-08 14:53:18| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

怪夢夢

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

早兩晚, 發左個好奇怪ge夢...

夢裡面, 我同一個男仔玩得好埋, 我地玩得好開心, 之後, 佢送左條粉紅色, 好靚ge手機繩比我, 我好中意, 然後佢拎左一條藍色, 一模一樣ge出黎, 意味住一雙一對, 果一刻我好感動, 我地冇講任何說話, 但就彼此都feel到中意對方, 就係我地準備開始發展ge時候, 我突然間醒起, 我已經有男朋友(之前完全唔覺有呢回事...), 但係我又真係已經中意左個男仔喎, 點算好? 我同個男仔講, 我已經有男朋友啦, 佢就話會比時間我諗清楚, 就係我諗緊之際...我就醒左喇!

真係衰, 唔知個結果係點架呢?...我會揀果個男仔, 定係同返我男朋友一齊呢?今年d生肖呀, 星座呀, 好多都話我會陷入三角戀, 又真係幾準喎, 不過就發生係夢裡面, 哈哈...

不過我諗, 如果發生係現實, 陷入三角戀一定好痛苦, 又想同新果個係埋一齊, 但又唔想傷害而家個男朋友喎, 真係左右為難-_- 果日狗場個partner都問左我一個類似ge問題, 佢問我會點做, 唉, 真係唔難答都唔問-_-||| 但最後我都答左...

台長: 歡歡
人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文