24h購物| | PChome| 登入
2005-08-19 19:45:45| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

奇妙旅程

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/8 地點:迪士尼好萊塢酒店  人物:大人物,雙蓮和佳美
下班後換好衣服,不過還是遲到差不多半到小時,才去到跟朋友約的地方,很不幸的我們都約錯地方,又要往回逛,再重新坐巴士進去迪士尼樂園,先到好萊塢酒店約好晚飯的時間,安排好房間,把我身上重到要我命的包包放到房間,再商量要去那裏逛。不過天不造美,雨一直下,可惡!!!先到酒店裏的商品店逛。再撐傘走去迪士尼酒店。佳美她們倆個就開始血拼了,幸好可以打八折。買好東西回去酒店,再去吃晚飯,不過因為下雨的關係,我安排的餐廳沒有開,我在擔心可以吃什麼,怎麼會這樣。哈哈哈,不過第一次覺得下雨下得真好。本來是要吃什麼燒烤之類的,而且那個地點真得是有像小吃亭的感覺。但因為下大雨我們被安排到另外一間餐廳,而且是自助餐啊!爽到爆啊!!
忘了有煙花可以觀賞,吃飯吃到一半就跑出去看,但只是看到一點點又聽不到配樂,到最後是決定好好吃完飯,明天再去看。吃完飯就回房間休息,累死了!晚上聊天聊到自己睡死了,只有雙蓮和佳美自己在聊

18/8 地點:迪士尼樂園 人物:我,雙蓮,佳美和蓮達  開始奇妙的一天
早上還是六點多就醒來,不過還是躺在床上,怕吵醒她們,躺到七點多就就受了,起來洗澡再坐在沙發上發呆,雙蓮也被我吵醒了,問我怎麼了,我說沒有只是醒就起來。
蓮達你今日好鬼勁啊!我約你咁多次,你係第一次早過約定時間到的,不過應該係阿毛佢地克住你啦!上次約你又係我地遲到,不過今次無人遲到,係你早到者。哈哈哈~仲係落雨而且越落越大,好似吾會停雨,不過算好彩係,每一次轉一個景點都會我為我地停下雨。直到要食午飯,幸運之神就吾理我地啦!唉!可憐,等左好耐不過還是向前衝去,個個都濕身,因為得蓮達一把遮。根本無可能全部人可以乾身。去到探險世界,但因為雨仲係咁大,所以無去玩,跟住就往門口行。蓮達要番學,所以要早走,而我地要留到睇煙花先走。唉仲係落雨,咁大個女都未試過咁慘過,個個攞住把遮係到等,好笑的景象係,雨開始落,咁個個都打開把傘,但雨一停又個個收遮。半個鐘頭入面,個個都重覆咁做呢個動作。煙花無因為落雨,但廷遲左小小。靚真係好靚,新年煙花都無迪士尼靚,有機會各位朋友一定要去睇下。真係會帶你地奇妙的旅程! 

PS:玩機動遊戲,我以為吾會好驚,因為完全聽吾到人係到尖叫,但自己就因為咁樣上當,我同蓮達也上去試試。一開始除左尖叫,大叫就係驚到傻左,阿毛伸手握住我,果一刻我開始停止尖叫,開始放心,開始俾那隻手帶我到溫暖的地方,好似有人救左我咁,當停落來時,阿毛又再握一握我,她知我一定好驚好驚,我諗果刻她都有D後悔吾制止我上去玩。不過我真係好多謝你啊!一雙手令到我可以衝破果一刻的黑暗,好似講到好誇張。但我知你明我講咩就得了。嘻嘻

台長: 朗朗
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文