24h購物| | PChome| 登入
2004-11-25 20:18:32| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黃霑

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我地以熱烈嘅掌聲歡迎今次演唱會嘅嘉賓主持不文霑,霑叔!!!
另外要介紹今次有份參與嘅女歌手有Anita,男歌手有 Roman, Danny, Leslie, 家驅,重有鬼馬填詞人,林震強為今次演唱會主題曲填詞!

而家請各位先欣賞第一首歌,滄海一聲笑,同問我!


滄海笑 滔滔兩岸潮
淘盡隨浪幾天朝
蒼天笑 紛紛世上潮
誰負誰勝出天知曉

江山笑 煙雨遙
淘浪淘盡紅塵俗世幾多潮
清風笑 竟惹寂寥
豪情還剩了一襟晚照

滄海笑 滔滔兩岸潮
淘盡隨浪幾天朝
蒼天笑 紛紛世上潮
誰負誰勝出天知曉

江山笑 煙雨遙
淘浪淘盡紅塵俗世幾多潮
蒼生笑 不再寂寥
豪情原在痴痴笑笑

問我

問我歡呼聲有幾多 問我悲哭聲有幾多
我如何能夠一一去數清楚
問我點解會高興 究竟點解要苦楚
我笑住回答 講一聲 我係我

無論我有百般對 或者千般錯
全心去承受結果
面對世界一切 那怕會如何
全心保存真的我

問我得失有幾多 其實得失不必清楚
我但求能夠一一去數清楚
願我一生去到終結 無論歷盡幾許風波
我仍然能夠講一聲 我係我

我仍然能夠講一聲 我係我

台長: 狂貓
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文