24h購物| | PChome| 登入
2004-04-16 11:55:00| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

五星戰隊成立日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





14/4/2004





2004年4月14日係我地五星戰隊成立ge第一日
哈哈........隊員有我 (綠戰士), neko (粉紅戰士), aharon (紅戰士), kathy同tommy (佢地未決定用咩顏色)
真的很開心~~~~~~~
我諗我地ge common factor係食!

今朝一早去左海港城果一道搵anna做interview
做左一個鐘,好成功
d答案都ok好....有我地個report需要ge野
跟住我地就係埋果度食lunch
野食好田園,唔知點解要咁多瓜同豆!我唔食...咁都係唔健康

食完返poly,上堂,上完堂...........開工!!!!!!!!
我地就o係cc度做做做做做個report............做到死咁滯
又餓喎!
好彩我地五星戰隊合作得幾好,進度不錯
我地努力做到11點度,終於完成大部份
太好喇........可以出去食晚飯喇

這一回---->"五星戰隊大戰血糖獸"
在毛毛細雨,涼風下,加上餓到快要倒下ge狀態,行過去尖東食野
真的叫人辛苦
到了茶軒食野
看到一些隊員都有野食.......但有些隊員還未有
差點兒內鬨,哈哈哈
我都唔想因為食而令我們在成立日解散呀!

12點2,我地走人
好驚冇火車搭.......唔想一個人行去地鐵站,又靜又黑又遠
好彩好彩...尾班車還未開
tommy更陪我搭火車,很好的一個隊員~

趕assignment可以好辛苦,但同時也可以很開心
今天大家都辛苦得很開心

台長: 洛文
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文