24h購物| | PChome| 登入
2004-05-27 16:07:47| 人氣117| 回應3 | 上一篇 | 下一篇

又如何?!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

轉 IELTS考試 時間, 畢業晚宴後早睡早起, 全為了星期六的南華杯比賽. 一行人為了備戰, 亦把握時間 book 場練習. 無奈的終是無奈, 面對小豆釘的對手, 除了陳豪表現較佳之外, 我與 Tony 還是他們稱臣.

自知實力有限, 唯有盡全力為戰友打氣. 對於自己最後的一場比賽, 顯然患得患失… 腦袋想得太多, 腳步動得太慢, 最後大敗三光蛋…

這麼就完結了. 沒有愁雲慘霧, 只有習慣失敗. 跟陳豪說: ‘大概這是我們最後到這裡來’. 就是那麼的一個結局, 令我更相信自己並非打乒乓球的好手.

上天是公平的, 我常說. 既然已有名有利, 那運動方面的失敗或者是可以接受的, 就正如愛情方面一事無成一樣. 也算吧, 這是合理的交易…

不過, 五百元的代價來打這場比賽, 我感覺是值得的. 看到陳豪手拿著我們的合照相架 (那是遲來的生日禮物), 那由心而發的笑容是那麼的可愛. 坐在小時候常光顧的老牌餐廳內, 眼前的老板娘, 袋中的小禮物, 身邊的好朋友, 我想這是最好不過的鑽石組合!

五百元打一場比賽, 又如何?!

台長: Wai

您可能對以下文章有興趣

人氣(117) | 回應(3)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

陳豪
三年零兩個幾月 我先黎留言
每次睇番呢篇 就諗起從前
汗水淚水流盡 我地冇怨言
人生得一知己 遠勝過金錢

但要鬧一鬧你 三年冇更新
不過我都知道 一定有原因
工作繁重 有如百上加斤
老闆駛人唔駛本 仲衰過拉登

我會等你新作 一睹先為快
打印出黎 同你周圍派
遲D 你出街 唔好大驚小怪
大批 Fans 見到 一定係咁嗌
2007-07-11 20:07:08
你等我新作, 唔駛四圍撲.
&quot女&quot 行團快樂, 台灣告段落.
囡囡好鬼索, 我就搵命搏.
黎緊必寫作, 仲會開個 blog.
話定俾你聽, 望你有寄托.
我倆情義在, 搵日齊 talk talk.
2007-07-18 00:53:58
陳豪
今次去台灣 有冇d 咩艷遇
你叫黃德威 唔好以為自己係段譽
咪住 咪住
你話 &quot搵命博&quot 係同 d 囡囡搏命
定係係度晒命
小心腳仔軟 然後有性病
買棺材都要 &quot知訂&quot

快d開始寫 BLOG 我好想睇
不過梗加想知道 你遲D 生女定仔
希望唔好一半係中國人, 一半係美國鬼
到時擺酒 唔該預我一個位
叫晒乒乓波隊兄弟姊妹一齊泥
坐滿一圍
開開心心笑口噬噬
2007-07-21 19:45:04
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文