24h購物| | PChome| 登入
2005-11-08 22:51:17| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉...的一天##

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日第一次自己一個人拍一個咩都唔識的mt返早, 原本我都有d怯, 不過只希望無咩事會發生, 只想平平安安的渡過, 可惜, 呢個願望就係b哥踏入171之後幻滅 ~

他根本唔相信我可以一個人當更, 佢一開始就對我無信心...好似今日原本佢想要cafe free的coupon, 我明明話知道係邊度, 佢又猛話唔係, 又阻止我去取俾佢睇, 當佢問嵐嵐時, 咪一樣, 一樣去cafe士多房找到...那一刻, 我真是差d喊左出來...唔信我, 又要問我?

之後eva告訴我, b哥話我個floor亂七八糟, rush時又down晒野...我聽後感覺好似被屈...如果係, 我唔怕認...如果係, 不妨直接講 ! 下午, eva話老闆好嬲囉, 因為b哥講的野...仲話自己編錯更 !!

再之後, 嵐嵐又講左d crew的野俾我知, 我無唔開心, 只係不停的想我究竟有咩做得唔對, 或者係我的態度吧, 我大概要留意...

我知, 我單拖可能真係唔係想像中咁好, 但點解唔可以俾我試...我都係一個second ??

是但啦, 其實我已經不在乎, 可能真係, 我而家工作已經唔同左, 而家只係向份糧看, 已經唔似以前, 而家已經唔係雙向了 ! 一切都變了 !

也許, 我已經不用再考慮, 神彷彿告訴我答案了 !

台長: 淚眼小丑
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文