24h購物| | PChome| 登入
2005-10-05 02:18:05| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔放假一定死 ^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於又放假喇, 連續捱了三, 四天通宵, 日日天光晒才睡覺, 跟住下午三點又要上班, 真係累死, 都唔知自己做緊咩 !

同家姐呻, 她說得對, 我在家清潔也未有咁辛苦, 也唔洗執通宵 !

前天又因為G.C.被老闆罵到上天花板, 他是第二次咁惡罵我, 那一刻我好想哭架, 不過, 他在廚房罵我和tom, 咁多crew面前, 著住經理衫的我又哭不出, 直至老闆話那一句:carol仔又要執G.C., 又要睇住d貨, 她就快死喇...那一刻, 我終於知道原來老闆知道我要follow咁多樣野, 我終於知道他知道我會死的, 好感動呀 !

幸好第二天, 他已經無晒火咁同我講野, 好彩 !

今日, 又同左嵐嵐返大陸揼骨, 好舒服呀 ! 終於體驗到揼骨的分別, 不過下次希望唔需要咁累才去揼啦, 否則一定死人 ## 仲開心係又同嵐嵐去食片皮鴨, 好好味呀 !

大假...快d來吧, 好期待同嵐嵐去泰國玩呀 !! ^_^

台長: 淚眼小丑
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文