24h購物| | PChome| 登入
2005-08-07 12:51:10| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

放左三日假 **

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


連續可以放三日假期, 也許是一種幸福, 可以去玩, 又可以在家瞓覺.

第一天同亞嵐返左大陸揼骨, 修甲, 好開心呀, 又可以食片皮鴨, 好好味呀 @@

第二天就同亞屎佢地唱k, 數一數, 原來我差唔多四個月無唱過k喇, 之後仲一齊

食pizza, 不過, 今日唔係咁開心的, 都有一件事, 就係佢咁耐都無變, 一樣咁自

私, 唔理人感受, 自己想點就點, 我以為佢有變姐, 原來無...去唱k, 就好似聽佢

個人演唱會, 雖然無可否認她是唱的好聽, 但不用好似唱少一首會蝕的吧 ## 去到

夜晚, 我也變得漠視她的感受了 !

第三天, 留了在家, 也乘車去過我大概一年也沒有去過的元朗, 只為買一件涼粉

姐, 點知, 行晒成個元朗, 都找不到, 街市的人話唔俾買, 幾搞笑, 但就激死人,

最後, 我好無奈咁到supermarket買罐頭的 $$

今日終於要上班喇, 連續放左三日假, 今日返夜, 好唔想返工添 ~~ 再者, 嵐嵐

講左個秘密比我知之後, 我就好憎他們的一對...不知所謂, 不過他們並不襯, 應

該不會長久 ^^

台長: 淚眼小丑
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文