24h購物| | PChome| 登入
2005-02-07 20:57:19| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

原來一切都會唔同 !

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


Skill的日子一日一日的迫近, 我都唔知自己做左咩...

Andy 只係叫我準備, 叫我請教Carmen, 佢無教我實質的點做...我未考過, 點知喎 >

好似Carmen就係一切...

昨晚俾Ting話我, 我都覺得佢有道理, 只不過 ...

究竟我應否留低, 定應該走人呢 ?

mgr 同 crew 的工作好唔同. 我好像唔適合咁呀 ...

做落, 同我想像的差太遠喇 !!

仲有, 一直都知調左舖, 友情會變, 我一直都希望可以keep住同佢地唔變, 一直都可以好似以前咁好...原來, 都係唔得架, 有時話題會無左架, 我好唔開心呀, 就算要我返171做crew, 我都制架 !! 不過, 我知而家, 一切都唔同左喇 !

而家係057, 我都唔知點解, 我做野唔專心, 同埋好似以前咁, 我覺得自己有少少自閉呀, 我開始唔識講野呀, 我好驚呀...

台長: 淚眼小丑
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文