24h購物| | PChome| 登入
2004-09-14 12:30:47| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

912遊船河--浪茄

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

期待已久既船河終於可以順利舉辦,因為搞左咁耐,最怕係唔夠人去唔夠好玩,不過大家都好有心,帶埋自己既朋友一齊去顛...

上星期去完Camp都未抖夠,一早,七點就要起身,好眼訓呢!出門口前,我掛住聽Jay既愛情懸崖同軌跡....竟然唔記得出門口,我一向準時架嘛,不過Grace仲遲過我,因為佢去左投票,結果...阿成同Sindy冇等我地就入左去西貢買野飲先...

估唔到有咁多人都咁早到去幫手買野呀!!我地一行廿九人開開心心咁上左26599既船,我地決定去浪茄,但要成個鐘,不過大家換得衫黎介紹下都差唔多,到達時,真係諗返起好多回憶,不過由於同呢個主題唔match,所以唔講lu~

我地第一時間用包剪鎚分左三組,然後鬥快搶灘,我地係最強既剪組!我係最快爬到去沙灘既,男仔都冇我咁快....因為我用浮床架嘛...不過我同Sindy既手臂同埋腰就勁攰,好似唔係自己咁...
跟住玩沙灘排球比賽,當我地feel到肚餓既時候,發覺得返一張浮床,而沙灘除左我同maggie,全部女仔都唔識游水,原來低B King同飛機正一早返左船度玩香蕉船同wakeboard,而家信同wimmy佢地又用浮床游左返去,搞到好耐船家先黎接我地,一上到船,因為太餓,咩都覺得好食...
然後唱K既唱K,游水既游水,撐艇既撐艇,玩香蕉船既玩香蕉船...我同Cathy,maggie 一齊玩香蕉船,因為佢兩個都驚,所以我地好勁咁冇俾人拋落水,不過見到benny阿成佢地好似跌落水好玩d,所以我地要求再玩一次...今次,我坐最前,但因為好滑,我好快就飛左落水,飛?係飛呀...我成個人向後飛,仲打個筋斗先落水架,勁型!不過得我一個跌lor...第二次就三個一齊跌~~之後又再返去沙灘打波,但我為左想游多d水,唔坐艇,自己游過去,真係腳都軟呀!輸左罰做掌上壓,救命啦,我同maggie都唔識做...得阿Jay做到咋.....
 
回程時,望住個海真係好靚呀,好想快d搵多d錢買架遊艇,咁咪可以成日去遊船河lor!!!
我兩個fds Jay同阿藍都玩得好開心,阿Jay好羨慕我地大學班fds竟然畢左業都仲可以咁人齊...梗係啦,我地Manu好團結架!!

跟住去左上海鋪食過晚飯後...馬仔好好人咁送埋我地返去...我呢個八婆仔當然要聽Grace同男友做咩灑花槍啦...其實都係情趣jer.....冇事既^^

返到去,仲可以睇埋大唐相龍傳後半part...太好了...吳卓羲唔駛死...

不過次次玩完都成身散晒......

台長:
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文