24h購物| | PChome| 登入
2005-11-14 20:04:42| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

\仍然怀念他|.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

所謂3歲定80,,從幼稚園開始.`
老師比我既評語都係"文靜.内向..





就算我點樣去改變..
始終都係有果種感覺係度"






好記得我三歲果陣.讀小班.
我係提早左一年讀書噶.所以呢.果個班d人都大過我
果日係星期六.5知道幼稚園有咩習俗.
馮係到左呢一日,各個小朋友都會著得好靚,女仔會著裙仔.
可能係因爲呢一日終于可以翻屋企吧..

(但係5知點解.我係無裙著嘎.
我記得果陣有宴會,老師就會幫我徣.)

back to that day..
果日我見到各個女仔都著住好靚靚既裙仔.
而我呢.?著住一件印有賓妮兔圖案既長衫長褲.
所以,我好自卑甘坐左係個位到.
體住其他朋友仔係度玩"捉人"




老師叫我去同距地一齊玩.
我搖左搖頭.

過左片刻.
有一個男小朋友仔.
行左過離,講:"黃天羽,我地一齊玩捉人吖"

哈哈..我覺得好開心啊.
印象中我地係度打離打去.
玩得好開心!"






真係好多謝呢個男小朋友吖.
雖然我已經5記得距係咩樣.叫咩名.
因爲畢竟先相處左一年.
而且果陣我仲要甘細`








雖然已經過左10幾年啦,,
但係我依然好記得呢件事.呢個人..



距係最需要幫助既時候.
距企左出離.伸出援手.
將我從黑暗中拉出..(無感夸張)




可能就係導致我甘難忘既原因.


冥冥之中.我地可能曾經遇上.
或者你就係我附近.
或者10幾年後,
我地會出現同一樣既情景.





按道理離講.
距今年應該參加高考..
加油哇..!!
有我一份支持.你會更進一步.



























_______________________________
嗚呼..終于考曬試..

今晚同左媽媽,翹翹去左食西餐.
yummy yummy..!!

台長: _*|天羽.’
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文