24h購物| | PChome| 登入
2006-12-20 02:52:44| 人氣94| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

我唔识拍拖

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006/12/19
今天我去揾他勒.其实我每次去揾你都会好开心.好兴奋噶.同你过既每分钟我都有好好咁珍惜噶.只要有你系我身边就算个天有几冻.我都会觉得好温暖.觉得自己系全世界最幸福既女人.比任何人都幸福.因为我有你.有你系我身边陪住我.锡我.哩样野系无人有噶.我觉得光荣.因有你拥戴.


唔知点解.觉得自己今天非一般黑仔啊.一起身屋企就停电.刷完牙又停水.搞到连饭都无得吃.晚上翻屋企睡完觉.念住上网.电脑又坏咗.卑屋企人闹.念住揾你陪吓我.点知连你都话悟得闲.搞到我又喊咗.爸爸见到我咁.又闹我.话我好cheap.话我成日为咗条仔喊.好无用.你又话等我上网.上网等咗你好耐.都无见到你上.我好失望啊.你都咁大勒.做嘢应该有D交代呢?!就算唔等都应该同我讲声挂.我讲得唔啱咩?




可能我真系咁无用勒.成日遇到D咩事.我净系识喊.都唔细噶勒.系米应该独立吓.唔开心既嘢唔讲出來.梧洗人地担心呢?其实哩个世界多我一个唔多.少我一个唔少啫.我咁无用.点解要生我出来握.反正我就算点都唔会有人可怜我噶啦.就好似你话哉.我真系好难令人信任啊.你曾经讲过只要我唔好好似以前咁.去改就得噶拉.但系我已经用心去改噶拉.无话其它人啊.就连你都唔信我.你点叫我继续落去啊?我个心好脆弱噶咋.我唔想自己成日喊啊.你知唔知啊?我地都经历咗咁多嘢咯.你信吓我好无啊?从第二次起番埋一起之后我就无呃过你勒.我知道可能我点讲你都唔信.但系我问心无愧.我日日都好担心(分手)哩两个字系你口中讲出来啊.系.事实.我以前真系唔好.但系我依家改咗好多啦. 人地话.揾到一个自己爱既人唔容易.但系揾到一个你愿意为佢去改既人更加唔容易.我觉得自己唔可以失去你勒.为咗你.叫我点改.改乜都无所谓噶.只要你开心.已经系我最大既幸福勒.我成日都觉得自己配你唔起.我又唔靓女.又唔叻.脾气又唔好.我都知道自己好多缺点.你咁都肯去包容.我知道你系个好男仔黎噶.同我一起系米晒咗你啊?可以话我唔识拍拖.乜都好.就算点.我都唔会放手噶勒.就算有一日你离开咗我都好.我会等你番黎我身边噶.因为有你既承诺.我会永远都记得噶.我的傻猪猪.李俊立.







即使粉身碎骨
亦要愛你沒法躲~~~~
迷恋好’立’克.

台長: 小 細.
人氣(94) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

拉面.
可能我真系咁无用勒.成日遇到D咩事.我净系识喊.都唔细噶勒.系米应该独立吓.唔开心既嘢唔讲出來.梧洗人地担心呢?其实哩个世界多我一个唔多.少我一个唔少啫.我咁无用.点解要生我出来握.反正我就算点都唔会有人可怜我噶啦.就好似你话哉.我真系好难令人信任啊.


怎么可以这么想自己呢.?
每个人生出来都有自己的用处,
最重要的是要看你自己会不会把握.
还有,别再整天都哭啦,
哭是解决不了问题的.
又或许有时不是你想哭的,
是眼泪自己流下来的,那就怪你的泪腺太过发达拉.
哈哈哈哈哈哈哈.~``
2006-12-22 19:19:06
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文