24h購物| | PChome| 登入
2002-07-24 15:50:01| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

護士學校

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天去面試,發生很多趣事,但大致上都表現很好!而且還見到美男子,哈哈,的確幾靚仔架!

面試時見到護士長,她很隨和。一副慈祥的面孔,我相信這個護士長一定是那種會買雞粥給下屬吃的好人了!如果我可以做到護士,唔知我會唔會好惡呢?

昨天累得很,因為我由伊利沙伯走路到旺角,再由旺角去佐敦再返油麻地,行到腳仔軟軟咁,哈哈。

收到你電話好開心呀,原來你有朋友仔要考護士。她叫mandy,把聲很好呢!而且又斯文,你可以考慮這位女孩子呀,哈哈!

講俾佢知咁多關於面試的事,你說可能對我唔公平,其實你又洗乜咁擔心我喎。我成日覺得係我就係我架啦,唔係我ge ,一世都唔係。我自己得唔到,見到人地有都好開心架!哈哈!

富,你不用怕我唔鍾意或者會怎樣,我沒所謂的。

我知你近日為了家中的問題而煩惱,我只可以聆聽你吐的苦水,但一點東西也做不來,我真的很沒用呢.......

雖然現在面臨的東西很多,要應付的情況一日比一日難應付,但我希望這些時間快一點過去,而新一個你再出現。

你要努力面對這難關,努力工作!

困難並不是困難,只要你肯勇敢跨過!

台長: 超超
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文