24h購物| | PChome| 登入
2004-11-25 16:31:31| 人氣78| 回應0 | 下一篇

我對交通理論考 試 肥左ge感想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

下..我都覺得好surprise囉!我le d資優兒童竟然會衰左係一個肥女人ge手上!令到本人ge聲譽以及家屬同埋有關連既朋友蒙羞!本人在此僅以表達最誠懇既歉意以及無限既哀愁。。

悲劇係咁發生ge..係一個秋高氣爽既 早上..正當我係屋企享用早點ge時侯..凸然之間諗起原來自己係唔識去考場ge!!平時見慣大場面既我根本冇因為le d小事而有所 動 容..所以繼續享用我ge 法國式 麻油 雞尾 腸公仔面lar!

悲劇就係咁慢慢浮現lar..!正當我去到著名潮流品牌店esprit ge 時侯..本人就開始摸索考場喇!望一望標..竟然只剩下三分中..冷靜既我已經無法再冷靜..!於是我在悟打悟撞之下走左入文政總處..含收搭搭咁樣向詣問處既熟女 姐姐 問路..!好lar!終於問到lar!心亂如麻既我開始繼續起程囉..!去到考場. 經由護慰叔叔帶領下慢步進入考場..下 考場內人山人海..共有十九幾人係度..蕉急既我馬上平復自己ge 情水..對號入座.下...開始做卷lo! le d咁夫淺既問題完全難唔到我le一類資優兒童..下..唔到5分鐘~做晒lo!..下..正當本人覆卷既時侯..!下!!悲劇再一次發生..我竟然發現自己填錯左一題!!聰明既我係用鉛筆填既..所以好容易咁樣拎交擦 擦甩左lo!下..典知..平時溫油睇貼ge我竟然擦爛左張 子!!!仲要係爛左主要題果忽添!下..我心裡凸然間感到莫名既悲痛..我舉手問監考肥女人..佢竟然話:你交多700大洋過多14日再黎考過啦! 此刻既我..已經崩潰..我ge眼神已經唔存在說話..唯有死死氣咁走出考場囉..!

係步行番學既圖中..我對於le件悲劇有咁樣既回應:下..我唔夠細心lo!仲有個可惡既肥女人..佢既囂張態度令到本人十分憤怒..我係le度..下..淨係想佢第時食hargen dazz 冧酒玫瑰雪高..食到肥左lo!

唉。。光陰似箭..本人唔希望兩個星期後會再有同樣既悲劇發生囉..

台長: DeViL J*
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文