24h購物| | PChome| 登入
2006-09-08 23:15:00| 人氣195| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

絕世好詩 - 倪震

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

在國內網站看到篇文章,咬文嚼字,大拋書包,甚妙;改成廣東話對白,更趣。

不妨考考自己,文中詩詞,知道多少出處,懂得一半,也不簡單了。

女:「你溝我?你唔係有女朋友ga咩? 」
男:「十年生死兩茫茫,不思量,自難忘。」
女:「佢死左?點死ga? 」
男:「山無陵,江水為竭,冬雷陣陣夏雨雪。」
女:「天災?咁邪?咁你咪好傷心?」
男:「滿面塵灰煙火色,兩鬢蒼蒼十指黑。」
女:「唉,一枝公,咁陰公。咦,咁你點解又有心機溝我呀?」
男:「忽如一夜春風來,千樹萬樹梨花開。」
女:「口花花,我有咁索咩?」
男:「糟粕所傳非粹美,丹青難寫是精神。」
女:「咁識講,喂,你有冇錢呀?」
男:「他年若遂淩雲志,敢笑黃巢不丈夫。」
女:「哦,冇錢,不過有上進心哥隻。你鍾意我咩呀?」
男:「只在此山中,雲深不知處。」
女:「兜圈,你讀好多書個咩,講d咁鬼深?」
男:「軍書十二卷,卷卷有爺名!」
女:「吹到咁勁,做咩撈咁耐都仲係單身寡佬,人又冇,錢又冇呀?」
男:「小姑未嫁身如寄,蓮子心多苦自知。」
女:「咁如果我受溝,你會唔會娶我鮁?」
男:「洛陽親友如相問,一片冰心在玉壺!」
女:「結左婚唔會鬼馬先?」
男:「波瀾誓不起,妾心井中水。」
女:「咁筍?信住你先啦。不過,我要去美國讀書,你等唔等我ga?」
男:「寧飲建業水,不食武昌魚,寧還建業死,不止武昌居。」
女:「講就一條心,咁你唔會掛住我ga咩? 」
男:「獨自憑欄,無限江山,別時容易見時難!」
女:「但係……」
男:「望夫處,江悠悠,化為石,不回頭!」
女:「好啦好啦,怕左你,唔好吟啦,我唔要條仔咁煩!」

五年後

女:「結左婚咁耐,你仲掛住你條舊菜?」
男:「曾經滄海難為水,除卻巫山不是雲。」
女:「咁你當初又溝我?又同我結婚?」
男:「夢裏不知身是客,一晌貪歡。」
女:「有冇搞錯呀,註晒冊loc,玩呀?」
男:「夫妻本是同林鳥,大難臨頭各自飛。」
女:「你真係咁絕?一夜夫妻百夜恩,你咪蝦我唔識吟詩喎!」
男:「醒來幾向楚巾看,夢覺尚心寒!」
女:「你有咁慘?你當日咪話一見到我就……」
男:「美女如花滿春殿,身邊惟有鷓鴣飛。」
女:「你咁講ga?你就鷓鴣……」
男:「昔日齷齪不足誇,今朝放蕩思無涯。」
女:「唉,一直以來朋友寫信話你衰我都唔信,原來你真係人面獸心。」
男:「紙上得來終覺淺,絕知此事要躬行。」
女:「你d理想呢?死晒nar?」
男:「且把浮名,換了低斟試唱。」
女:「嗚……嗚……,你唔係話一片冰心ga咩?」
男:「不忍見此物,焚之已成灰。」
女:「你唔怕我唱衰你?」
男:「寧可抱香枝頭死,何曾吹落北風中。」
女:「我唔肯分手呢?」
男:「分手尚且為兄弟,何必非做骨肉親。」
女:「你真係一d唔捨得都冇?」
男:「曾因酒醉鞭名馬,生怕情多累美人。」
女:「你去死啦,xx!」


ps:我其實好多都唔知出處lor, 唉~係時候溫下d中文lar~

台長: r a′:★﹒星兒
人氣(195) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演) | 個人分類: 網絡文章分享 |
此分類下一篇:一個男朋友寫給女朋友的信!爆笑又勇敢
此分類上一篇:生命原來很簡單

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文