24h購物| | PChome| 登入
2007-11-17 11:50:20| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歌舞青春〃star of something new

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Troy 特洛伊:
Living in my own world 住在我自己的世界中
Didn’t understand 無法理解
That anything can happen 有什麼事情會發生
When you take a chance 當你把握機會

Gabriella 凱碧:
I never believed in 我卻從未相信
What I couldn’t see 那些我看不見的
I never opened my heart 我從未敞開心房

Troy 特洛伊:
Ohhh

Gabriella 凱碧:
To all the possibilities 為著那些可能性

Both 特洛伊與凱碧:
And I know 我知道

Gabriella 凱碧:
That something has changed 有些事情改變了

Both 特洛伊與凱碧:
Never felt this way 從未有這種感覺

Gabriella 凱碧:
And right here tonight 在今晚的此地

Both 特洛伊與凱碧:
This could be the start 這也許是個開始
Of something new 那些全新的事物

Gabriella 凱碧:
It feels so right 感覺很對

Both 特洛伊與凱碧:
To be here with you 在這裡和你一起
ooohhhh
And now looking in your eyes 而現在看著你的雙眼
I feel in my heart 我感覺到我的心

Both 特洛伊與凱碧:
The start of something new 那些已經開始的事物

Troy 特洛伊:
Now who’d of ever thought that 現在誰能預料到呢?
We’d both be here tonight 今晚我們一起在這裡

Gabriella 凱碧:
and the world looks so much brighter 世界看起來變得更加明亮

Troy 特洛伊: (echo) Brighter 明亮

Gabriella 凱碧:
With you by my side 你在我身邊

Both 特洛伊與凱碧:
I know that something has changed 我知道有些事情已經改變
Never felt this way 從未有這樣的感覺

Gabriella 凱碧:
I know it for real 而我知道這是真的

Both 特洛伊與凱碧:
This could be the start 這會是個開始
Of something new 那些全新的事物
It feels so right 感覺超好
To be here with you ohhhh 在這裡同你一起
And now looking in your eyes 看著你的雙眼
I feel in my heart 我感覺到我的心

Gabriella 凱碧:
The start of something new 那些全新事物的開始

Troy 特洛伊:
I never knew that it could happen 我從未預料到這會發生
Till it happened to meee, all right now! 直到他發生在我身上

Both 特洛伊與凱碧:
I didn’t know it before 我以前從未知道
But now it’s easy to seee 而現在卻是淺顯意見
Ohhh. It’s the start 這就是開始
Of something new 那些新事物
It feels so right 這感覺很好
To be here with you ohhh 在這裡和你一起
And now looking in your eyes 看著你的雙眼
I feel in my heart 我感覺到我的心

The start of something new 那些全新事物的開始

Both 特洛伊與凱碧:
And now looking in your eyes 看著你的雙眼
I feel in my heart 我感覺到我的心

Gabriella 凱碧:
The start of something new 那些全新事物的開始

Troy 特洛伊:
Start of something new 全新事物的開始

Both 特洛伊與凱碧: The start of something new.... 那些全新事物的開始

台長: 呆〃蓁
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職) | 個人分類: ︴Is 歌詞 ♡ |
此分類下一篇:卓文萱〃手心
此分類上一篇:梁靜茹〃對不起我愛你

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文