24h購物| | PChome| 登入
2006-03-20 13:54:08| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

堃’z日記.(一)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以下糸堃’z某天嘅日記.
由於本人5.淂閑.由我打.
將會分幾期登.請大家留意.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日,因爲東比佐粒豆比我。我以爲係咖啡糖,有成陣咖啡味,
我一啖就食佐.距就比我飲佐d汽水.5.知點解,果陣feel5.上5.落,
成日菊住係心度.鎮係好煩.到佐4.點幾,我以前所有嘅傷心事全部
湧曬出來,5.知點解,真係好想見到尒.攬住尒.用曬身上所有嘅力氣
去攬住尒.死死5.放,跟住,放聲大哭.

問世閒咩為最煩嘅愛情.? 就糸愛上自己以前討厭嘅人.以前尒糸距
條女,可能因爲我憎距,而你又糸距條女,所以我都討厭尒.5.知點解,
可能同淂尒一齊耐佐.慢慢對尒產生一種愛嘅火花.雖然糸好細好少.
但糸我知道,有一日,呢點少少嘅火花會燒淂一發不可收拾.

尒曾經糸我最討厭嘅人,E+變佐我最愛嘅人,我知道我已經無可能離
開尒了,就連有一日見5.到尒,都5.淂.所以我先偷走出來穩尒.E+嘅
尒糸我心目中比咩都重要.咩度可以放棄.就唯獨尒5.可以.而我呢,
我糸尒心目中嘅位置有無紺重,尒可以為我咩都放開馬.?

追求定結離,中指代表結,之前我糸富林跪糸地上,向尒求婚,幫尒戴
上佐無名指.證明我同尒結佐婚,無人可以搶走你,5.屬於尒d家人.
都5.屬於尒d朋友.經過紺多野,同上次同尒發嘅訊息.我知道你5.單
單糸屬於我架.!~你糸屬於大家嘅.我從來5.在乎人地窖我靚堃之類
d花名,我在乎嘅係尒同我一齊,人地紺叫我,你嘅心情.次次人地叫
我花名,我都叫到你好開心紺係度笑,你心情係點嘅呢?E+知道佐尼5.
單單屬於我一個嘅.所以我叫尒戴上中指,你E+可以後悔同我一齊,但
我5.會,你E+都可以同我分開,我都會放手,不過我驚你以後會討厭我,
因爲我就算追到天涯海角我都囘穩到你,如果你躲係世界嘅一個角落頭.
我就會反轉成個世界穩你出來.5.知呢d叫5.叫放手呢.?你又會5.會跟
我一世呢.?

可能人地會話我傻,就好似爸爸媽媽同你一樣話我傻.話我5.值得,你都
會話5.值得我為你付出紺多.有陣時,你仲會閙我.點解要為你付出紺多.
爸爸媽媽就話我仲細,5.知咩叫愛情,E+一齊只會成爲你嘅拖累.害佐你
嘅一世.而最了解我嘅人.同我一直視爲親哥哥嘅.就只有海辛哥哥.世賢,
肥峰哥哥.海斌.經囯.志偉哥哥.華哥哥.c記哥哥.啓行哥哥.庭峰哥哥.
同最知我心嘅公公婆婆.公公婆婆教識我咩糸好感,海辛哥哥教識我咩
係愛情.點樣先至係愛一個人愛到極點.所有人都可以閙我傻,.就唯獨
尒5.淂.無論尒點唸.你都係我最想保護嘅人同邁我……最愛嘅人.我5.
知我係尒心目中係點嘅.但我知道你係我心目中嘅位置係已經固定佐嘅
啦.!~無淂改變.愛一個人愛到極點就係可以為你最愛嘅人做一切野.我
可以.你可以嗎.?

我想保護嘅人.海辛哥哥.雖然你已經5.係度.但你一直都係我心中,我
會幫你照顧好茵茵嘅了.對5.住.我將我對你嘅記憶埋放係一個角落頭.
世賢,明峰.海斌.經囯.志偉.振華.c記.啓行.庭峰.你地都係我最想保
護嘅人所以你地有事我都一定幫.就算唸爆頭我都會唸.但係請你地都
原諒我.因爲E+,我hi佐野.好煩.好多傷心事都往外湧.全部都一一顯
示糸我腦海裏面.而最最最重要嘅野莫過於老婆你了.我所有嘅思想入
面E+都只有你.而你究竟唸咩架.!~我真係好想知你唸咩.你咩都5.同我
講.知道我有幾擔心你嗎.?如果5.係我hi佐野.所有以前傷心d事都出現
係我腦海裏面.我都5.會記得海辛哥哥曾經講過一句説話.愛人可以5.
只一個.爸爸媽媽就得一個.但係世上幾難得先可以穩到一個自己真正
愛嘅人.?所以一定要好好珍惜同用力去愛鈮個獨一無二嘅人.

E+覺得真係好對5.住自己d屋k人.本身唸住上初中之後就5.用自己屋k
D錢.但糸就因爲我一個嘅事.而令到爸爸媽媽食5.好.訓5.好.日日擔
心我. <未完待續.>

台長: kun籽
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文