24h購物| | PChome| 登入
2003-06-25 03:41:22| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

勞碌的兩天

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原本plan好咗這幾日要見的人,俾人一句話我要返工,搞到亂曬,跟住再細問,又話要睇下點,即係standby? 唉…我大細佬去咗camp,我唯有做乖乖女,standby係到,等阿爸阿媽急call
各位好朋友,不好意思,下次補番~

阿媽怨阿爸要她幫手,搞到無時間打理屋企,唯有我努力D,幫下手執屋啦~昨天執了家中一小角,今天已經背部酸痛…昨晚還做了楊枝甘露,他,爸媽和細細佬都吃了很多,雖然第一次做,沒有大師級水準,但他們也樂意吃,我已經心滿意足~有一個笑話(不要介意),有位媽媽見我加了西柚和沙田柚,以為這是減肥的食物,如果可以減肥的,我早就全部吃掉…

這兩天在家燒飯吃,今天三人吃飯,煮了四樣餸,薑蒜蒸元貝(洗近半小時,我知阿媽以前點解咁小煮呢樣餸啦,跟住切茸又搞幾個字),味菜吵牛柳(今天去個街市,個牛肉佬見我年紀小,收貴D,以後係樓下買算啦,又平又好食添) ,蠔油炒秀珍菇,芒果炒排骨,加埋阿媽靚湯(西洋菜Ð牛展,下次等我學埋Ð湯先),食到好飽,看我寫都想試lei,不過,我淨係煮俾屋企人食 ja bor…

台長: DaDa
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文