24h購物| | PChome| 登入
2007-05-27 00:43:32| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

加勒比海盜決戰睡魔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,一早就起左身,
同家人飲茶,
之後去銀行,
跟住就返左學校,
課室仲有好多野未完成,
所以返去做下野,

之後,小wing陪我到葵芳買個新headphone,
蠢蠢的我仍然堅持買返跟之前那個一樣款,
是的,我是念舊的...

下午,出旺角,
會合keekee佢地,
食飯同睇戲,
加勒比海盜決戰睡魔,
唔係..係加勒比海盜:魔盜王終極之戰至真
由於我沒有睇到第二集,
加上個人有點累,
所以播影中段我竟然...
睡著了...
好在後尾精神返,
睇到精彩的片段,
真係好耐冇睇過三個小時的電影啦..
睇完已經十一點幾lu..
返屋企沖完涼就想睡啦...
當橙色遇上藍色
今日的收穫都幾豐富,
呢個用來載文件返工的袋,
我睇中了好耐
唔捨得買,
今日,
見到佢特價,
二話不說就買左啦..哈哈...

台長: 雯雯
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文